~SALAM ! HYE , KaLaU NAK BaCE , BaCE LAHH , KaLaU TaK NAK , TaK PEW , TaK HaRaP PON , HAHA , EZN PRODUCTION~

Monday, 6 February 2012

B.0.S.A.N

hurmm , arinie akuh bosan giler seyh ,
aq tak twu nak watpe ,, humph =='
aishh ! esok dah naek kolah ,aku rindu kat kawan-kawan aku
 *ceh , x leh bla,,hehe , betol lahh ,
aku rindu anom , meot , anem , najah ,
huda , michel , dekya , husna , sume lahh !
kawan aq rmai cngt lahh ,tak tersenarai sumenye , haha !
korang bosan tak bce post aq ??
bosan kann ,bub aq pon nga bosan nieyh ,
huh ~~ maaakkkk t0longgg !! ---> s,a,y,e,s,a,n,g,a,d,b,o,s,a,n<---
ya allah , nak watpe nieyh ,astagfirullah ! (^_^)
aq nak masokkan gambar kawan-kawan aq lahh ,
dpt melunas rndu ckedd , kahkah !
ayat ckgu mazlan , huhu 
,*cikgu saye pnjm ayat ckgu kejap , hehe 
tuhh , amek pic uh ,, hahadue pic skalie aq bgi ,hehe , rindu korang lahh !!


---->nieyh kawan-kawan pompuan,,huhuk!chomeyl kan sume  <----- 


---->> nie plak kawan-kawan lakie hehe ! 
encem kew?erm , boleh r ,, hehe , jgn mrh , *gurau jeq , haha <-- 


k ahh tuh jeq yg aq nak kongsi citer ngan korang ! 
k dha , t klau ade cter ape-ape agie , t aq cter keyh ,
assalamualaikum ! jumpe lagih ,

6 comments:

  1. haha , dinie jek yang ensem jek kaannn ~~ ! , haha

    ReplyDelete
  2. lalalala !~
    aku tak ckp pape pon lahh seyh ,,
    haha , *mmg pon , kah3!
    tade r ,, sume same jeq r ,,
    apelahh , hehe

    ReplyDelete
  3. urmm...btol3 anym..dinie jek yg ensem...hahakz..nabilah..xmo mrh yep..

    ReplyDelete
  4. hehehe , dye encem ?? hahak ! lawak seyh , hehe , x marah pown syg !~~ hahaaha

    ReplyDelete
  5. haha , lau dye tak nsem kau da lame suke dy kaq biela oi , haha , madihah--> emo jek ek dy nyh ?

    ReplyDelete
  6. ehehem ,aq suke tak tngok rupe ,hahak , yg pnting hatie dye !! cewah ! hahak ! aishh ! bile pulak aq emo seyh ?? persoalan ??

    ReplyDelete